Friday, December 30, 2011

Retrospectiva del 2011

D'aquest any que ara s'acaba només puc comptabilitzar coses positives i la més important de totes ha estat entrar en contacte amb els amics de Agile Barcelona, que m'ha portat a participar en altres grups i m'ha omplert de motivació i energia.

A nivell de lectura he començat molts llibres que no he acabat, i tinc la tauleta de nit amb cinc a mitges, alguns molt avançats. Decididament és una cosa a millorar per a la propera iteració.

He llegit sobretot llibres tècnics i en anglès, i dels no tècnics he dedicat moltes hores a George R. R. Martin (potser massa i tot). És curiós, però quan he repassat les lectures, hi havia coses que tenia la sensació que havia llegit feia més temps.

Al blog tinc moltes coses com a Esborrany que no acabo d'escriure, sobretot temes relacionats amb bases de dades. Tinc anotat com a impediment que el codi dels posts no es visualitza prou bé, així que miraré de resoldre-ho el més aviat possible.

El 2012 es presenta molt interessant i la conferència ALE 2012 que es farà l'agost a Barcelona és un estímul extra.

Què tocarà per l'any vinent? millorar l'anglès sobre tot i recuperar les lectures pels temes frikis que sempre m'havien interessat: usabilitat, visualització de la informació, desenvolupament àgil i soft skills. M'haig de posar les piles en moltes coses, però ganes no en falten.

Gràcies per llegir-me.


No comments: