Sunday, January 23, 2011

Sèrie de Games of Thrones de HBO

La sèrie de Joc de Trons (la col·lecció de llibres que ja hem comentat per aquí) s'estrenarà el proper 17 d'abril, segons veig a la web oficial de HBO (un canal de cable americà que ja ens ha donat sèries com Sexo en Nueva York, Band of Brothers, Los Soprano o Dos metros bajo tierra.

Ja podem veure tres de trailers per la web. El del corb, un en el que podem veure el Tron dels Targaryen (incòmode i fet d'armes dels vençuts) i un altre on veiem més escenes.
El que està molt bé és el Inside Games of Thrones (que també he trobat subtitulat), on els actors parlen dels seus personatges i de la història.

M'han agradat molt les recreacions dels personatges, Eddard ( Sean Bean, el Boromir del Senyor dels anells), Cersey, Daenerys o Tyrion. No m'ha agradat el que he vist de Robert ni de Jon, i Khal Drogo no s'asembla gens al que m'havia imaginat.
Tot i així em moro de ganas per veure-la.

Com m'havia deixat els llibres a mitjes "m'he vist obligat" a agafar el tercer llibre i compaginar-lo amb les altres lectures que portava.
Winter is coming

No comments: