Tuesday, March 23, 2010

Estic llegint: Juego de tronos

Juego de TronosDe George R. R. Martin. 1996. Publicat per Gigamesh. 795 pàgines.

Un amic m'ha deixat aquest llibre dient que m'agradaria molt. Quan vaig veure que era molt gruixut i tenint encara molts per llegir, em va fer una mica de pal. Però és que aquest amic m'ha fet altres préstecs de Fantasia i Ciència Ficció (SF&F) que han resultat genials com El color de la magia, El juego de Ender o Elantris. Així que vaig accedir. Després, quan el vaig veure encapçalant la llista dels més venuts de Gigamesh, em va fer gràcia.

Ara porto llegides unes 300 pàgines i l'haig de donar la raó. La història és molt bona i està molt ben escrita. Es tracta d'una novel·la de fantasia que passa en un món on les estacions duren anys. Hi ha espasses, cavalls, reis, bastards, intrigues, llops i un mur de gel.

També em va comentar l'amic que el llibre té trampa: forma part d'una sèrie i que no està acabada. Si m'enganxo a una sèrie de llibres de 700 planes anem malament...

De moment estic gaudint molt.

No comments: