Wednesday, March 10, 2010

Estic llegint: Dinastia de M

De Brian M. Bendis (guió) i Oliver Coipel (dibuix). Panini Comics, 2005.

Els que em coneixen saben que, tot i que m'agrada moltíssim el còmic, el gènere del super herois no és que m'apassioni. Però com que tinc amics que sí, acabo llegint de tot.
Aquest Dinastia de M és un autèntic "culebrón" Marvel. Surten tots: Los Vengadores, La Patrulla X, Spiderman, Lobezno, Capitán América, Hulka, Magneto, La bruja escarlata, ... I a mi em passa com amb tots els "culebrons": si no coneixes a tothom, t'acabes perdent. Hi ha moltíssims personatges que surten només en una vinyeta i que als autèntics fans segurament els hi farà molta il·lusió de veure.
Ja em va passar una cosa similar amb Marvels i amb Kingdom Come, però en aquest cas de Dinastia de M a més a més volen fer-te creure que és una història trascendental que afecta a totes les sèries de Marvel. Segurament serà així, però clar, jo no en sóc de seguidor.

L'execució del còmic sí que m'ha agradat. Un dibuix amb un estil una miqueta mangaka, un color i uns efectes una mica massa photoshoperos, i una argument... entretingut.

Una bona estona pels que els agraden les malles i els calçotets per fora.

No comments: