Monday, February 22, 2010

Dropbox


Ha estat tot un descobriment. Havia llegit en diferents bandes sobre aquest producte, que et sincronitzar el contingut d'un directori en diferents màquines, i la veritat és que va molt bé. Si treballes amb diferents ordinadors, com és el meu cas, va molt bé saber que tens uns fitxers vagis a la màquina que vagis. T'estalvies anar amb el pen drive. A més a més, Dropbox em funciona perfectament en l'Ubuntu 9.10, i diuen que també funciona en Mac.
Em serveix com a backup, per compartir informació, per publicar-la, i si no tinc instal·lat el programa, pots accedir als teus continguts des de la seva Web. Tens 2Gb (que poden ser 3Gb) gratuïts, però pots fer servir la versió de pagament en la que pots arribar fins als 100Gb.
Vaig trobar un altre article (15 Hacks Every Dropbox User Should Know) on suggereixen altres usos avançats.
A mi em va molt bé.

No comments: